MAŁA FIRMA ALL INCLUSIVE „Marka a sprzedaż. Strategie PR budujące wartość firm”

Dlaczego warto zadbać o skuteczną strategię komunikacji marki? W jaki sposób kreować swój wizerunek osobisty? Jakie techniki promocji sprzedaży są skuteczne w małych firmach? Podczas ostatniego warsztatu z cyklu Mała Firma ALL INCLUSIVE, który odbędzie się 22 września 2016 roku w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach, Młodzi Przedsiębiorcy dowiedzą się o technikach wykorzystywania narzędzi PR w służbie sprzedaży. Spotkanie jest częścią III edycji programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście”, realizowanego przez Forum Młodych Przedsiębiorców RIG w Katowicach oraz Miasto Katowice.

MFAI #6 PR 2016

Warsztat pt. „Marka a sprzedaż. Strategie PR budujące wartość firm” poprowadzi Ekspert Programu – Michał Sobiło, specjalista w tworzeniu długofalowych kampanii PR, zarządzaniu kryzysowym i media relations. Na co dzień odpowiada za rozwój biznesu oraz przygotowanie strategii komunikacji dla nowych klientów Imago PR, największej regionalnej firmy PR w Polsce. Koordynuje również współpracę z zagranicznymi partnerami w ramach przynależności Imago PR do Eurocom Worldwide, globalnej sieci niezależnych firm PR. Kampanie, które prowadził lub współtworzył wraz z zespołem były nagradzane Złotymi Spinaczami m.in. w kategoriach zarządzanie kryzysowe, PR korporacyjny i kreatywność.

Wydarzenie jest częścią programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście”. Inicjatywa ta kierowana jest do Młodych Przedsiębiorców osób do 35. roku życia i prowadzą firmę nie dłużej niż trzy lata.

Ponadto realizowany jest cykl spotkań mentoringowych z ekspertami – praktykami biznesu, którzy będą pracować z wybraną grupą firm nad wyzwaniami i problemami, które napotykają w swojej działalności biznesowej.

 

Udział w Programie jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji. Szczegółowe informacje oraz zapisy dostępne są na stronie www.mlodyprzedsiebiorca.org

 

 

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi