Głosuj na Migam! Polski biznes z szansą na międzynarodowy sukces.

Mieć dobry pomysł na biznes to niełatwe zadanie. Stworzyć dochodowy biznes, który rozwiązuje problemy społeczne jest jeszcze trudniej. Najtrudniej jest jednak młodym przedsiębiorcom z misją zgromadzić środki finansowe na rozwój niestandardowych pomysłów.

Globalny projekt The Venture, organizowany przez markę Chivas Regal, wspiera tego typu inicjatywy, dając szansę innowacyjnym startupom na realizację celów biznesowych, które mają realny wpływ na otoczenie. Jednym z nich jest Migam – startup tworzący nowatorskie rozwiązania dla osób głuchych. Migam ma wielką szansę stać się międzynarodowym sukcesem. Aby do tego doszło, startup potrzebuje dofinansowania na rozwój narzędzi
i kompetencji, które pomogą zmienić na lepsze życie 72 milionów Głuchych na całym świecie.

Migam jest twórcą narzędzi do edukacji i komunikacji pomiędzy osobami głuchymi i słyszącymi: aplikacji Tłumacz Migam – dostępu do tłumaczy poprzez połączenie wideo oraz podręcznika do nauki polskiego języka migowego (PJM). Działa również w zakresie tłumaczeń tekstów i filmów na PJM, Akademii Khana w PJN, aktywizacji zawodowej Głuchych, szkoleń dla firm nt. kultury i języka Głuchych. Pracuje również aktywnie nad automatyzacją tłumaczeń. Zapał i determinacja 10 osób tworzących Migam, zarówno Głuchych jak i słyszących, informatyków i specjalistów od języka migowego, realizuje misję integracji społecznej i aktywizacji społeczności Głuchych.
Model biznesowy Migam, poza świadczeniem usług indywidualnych, opiera się na nawiązywaniu partnerstw z instytucjami publicznymi, które zgodnie z prawem mają obowiązek zapewnienia tłumacza języka migowego oraz z firmami, które są otwarte na głuchych klientów. To oznacza, że usługa jest darmowa dla użytkowników końcowych.
W globalnych finałach The Venture, Migam walczy wraz z 26 innymi startupami z całego świata o podział 1 miliona dolarów, który pomoże im zrealizować w pełni pomysły i rozwinąć biznes. W pierwszym etapie finałów, w którym dzielone będzie 250 tysięcy dolarów, decydują głosy internautów. W okresie pięciu tygodni – od 9 maja do 13 czerwca – każda osoba wspierająca akcję, będzie mogła głosować na swojego faworyta pięć razy – po jednym razie w ciągu tygodnia.

„Wierzymy głęboko w słuszność wyboru, jakiego dokonaliśmy w lokalnych finałach The Venture. Pragniemy, aby polski startup o tak wielkim potencjale jak Migam, stał się liderem globalnej edycji projektu. Uważamy, że model biznesowy Migam ma duży potencjał by stać się firmą, która będzie jednym tchem wymieniana pośród najbardziej innowacyjnych startupów na całym świecie” – mówi Arkadiusz Dobosz, Whiskies Marketing Manager, Wyborowa Pernod Ricard.

Budżet, o który walczy Migam, potrzebny jest na rozwój startupu w modelu geograficznym. Potrzebne są środki na zatrudnienie tłumaczy i osób odpowiedzialnych za sprzedaż w krajach, w których już działa Migam, jak np. Wielka Brytania, Włochy, Bułgaria, Niemcy, Francja i Pakistan. Ekspansja na inne rynki pomoże również w gromadzeniu danych w innych językach, które będą służyć do rozwoju automatycznego tłumacza języka migowego.
Wspierajmy polski startup Migam, aby mógł się dalej rozwijać i zmieniać na lepsze życie milionów Głuchych na świecie.

Głosuj na Migam – http://www.theventure.com/global/pl/finalists/migam – wersja polskojęzyczna
https://www.theventure.com/global/en/finalists/migam – wersja angielskojęzyczna

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi