Czy wiesz dlaczego Twój startup powinien być na infoShare?

20 tys. Euro do wygrania, spotkania z inwestorami, nowa wiedza i inspiracje, okazja do relacji z mediami, dotarcie do nowych klientów. To 5 najważniejszych powodów, dla których każdy startuper powinien zjawić się na tegorocznym infoShare.

1. 20 tys. euro do wygrania
W tym roku, tradycyjnie podczas konferencji odbędzie się finał konkursu infoShare Startup Contest współorganizowanego z Gdańskim Inkubatorem Przedsiębiorczości STARTER.

„Udział w konkursie to niepowtarzalna okazja na promocję na arenie międzynarodowej. W jury zasiądą nie tylko polscy, ale i zagraniczni inwestorzy, którzy uznali nasz festiwal za idealne miejsce na poszukiwanie dobrych biznesowych projektów.” twierdzi Agnieszka Meller, Head of infoShare Startup Zone.

Startupy już teraz mogą zgłaszać się do udziału. Konkurs jest dedykowany firmom, które pracują nad MVP lub mają już gotowy produkt i mogą zaprezentować go przed międzynarodowym jury. Zwycięzca zdobędzie 20 tys. Euro w gotówce – nagrodę ufundowaną przez Miasto Gdańsk. Więcej informacji na temat konkursu dostępnych jest na stronie https://infoshare.pl/startup-contest/

2. Spotkanie z inwestorami
11 edycja infoShare została zaplanowana tak, aby zmaksymalizować szanse startupów na owocne spotkania z inwestorami. Podobnie jak w zeszłym roku, pomiędzy startupami i przedstawicielami biznesu odbędzie się speed dating. Tym razem jednak firmy połączą się w pary na podstawie preselekcji dokonanej za pomocą dedykowanego narzędzia.
Kolejną okazją do interakcji z inwestorami będą spotkania corporate matchmaking. Dadzą one dojrzałym startupom możliwość rozmów z korporacjami i dużymi przedsiębiorstwami w obszarze trzech dziedzin: IoE, digital health oraz fintech.
Wśród inwestorów pojawią się przedstawiciele m.in. Fiedler Capital, Innovation Nest, Almaz Capital, SpeedUp Venture Capital Group, Black Pearls VC oraz Credo Ventures.

3. Nowa wiedza i inspiracje
Podczas konferencji startuperzy będą mieli okazję poznać nowe technologie, trendy i przykłady strategii inwestycyjnych w pięciu kluczowych obszarach – IoE, digital health, fintech, space & aviation oraz transport & mobility. Wszystko to zostanie zaprezentowane na dedykowanej scenie – Startup. Tu także przedstawią się półfinaliści Startup Contest.

4. Relacje z mediami
Budowanie relacji z mediami wymaga czasu, którego startuperom często brakuje. Dlatego w ramach tegorocznej edycji infoShare przewidziano stworzenie biura prasowego, w ramach którego startupy będą mogły zaprezentować się dziennikarzom. W miarę możliwości będą także organizowane indywidualne rozmowy z przedstawicielami mediów obecnymi na konferencji.

5. Nowi klienci
Niezmiennie w ramach infoShare startupy będą mogły zaprezentować się na terenie Expo. Organizatorzy przewidują, że przez cały czas trwania konferencji pojawi się tam ponad 5 tys. uczestników. Będzie to okazja do pozyskania nowych klientów lub partnerów biznesowych. W przestrzeni Expo miejsce znajdzie ponad 200 startupów na różnych etapach rozwoju prezentujących swoje rozwiązania.

Okazji do networkingu będzie więcej. Organizatorzy przewidzieli też imprezy integracyjne, z których największa to Great Networking Party z koncertem na żywo oraz Before i Afterparty w sopockim Atelier, a także impreza na statku – infoShare on the Boat.

Dostęp do wszystkich wydarzeń podczas tegorocznego infoShare zapewnią odpowiednie wejściówki: darmowa Basic Pass, Standard Pass, Executive Pass, Investor Pass, Startup pass. Rejestracja jest już otwarta na stronie organizatora.

Więcej informacji na temat infoShare dostępnych jest na stronie https://infoshare.pl/

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi