Spójność w firmie

Kiedy:
22 Czerwiec 2017@17:00 – 19:00
2017-06-22T17:00:00+02:00
2017-06-22T19:00:00+02:00
Gdzie:
PPNT Gdynia, budynek III, sala f/h Al. Zwycięstwa 96/98
81-451 Gdynia
Koszty:
Bez opłat

„Gramy do jednej bramki”. Jak często słychać to na spotkaniach firmowych?

I dlaczego równie często nie udaje się to w praktyce?

Podczas naszego spotkania postaramy się zrozumieć o co tak naprawdę chodzi w budowaniu spójności strategicznej. Czego potrzeba, żeby budować zaangażowanie pracowników? Jakie procesy lub narzędzia mogą to wspomóc?

Czego się dowiesz?

Budowanie marki firmy to proces długotrwały. Jednak każda duża firma była kiedyś mała. Od czegoś musiała zacząć. Coś spowodowało, że niektórym z nich udało się przetrwać na rynku, a innym nie. Będzie mowa o trafieniu do idealnych klientów oraz o pracy „nad” firmą, zamiast „w” firmie. To spotkanie poświęcone szczególnie właścicielom firm lub firmom na progu sukcesji. Jak spowodować, żeby firma rosła w dobrym kierunku i skutecznie, konsekwentnie budowała swoją markę.

Na bazie przykładów z życia dotkniemy tematów z następujących obszarów:

  • wartości marki
  • projektowanie usług, tak by podkreślały strategię
  • angażowanie pracowników

Z czym wyjdziesz?

Podczas części warsztatowej będziemy tworzyć usługi dla firm stworzonych przez nas. Będziemy tworzyć je wspólnie, na bazie własnych wartości. Poznasz metodę szukania własnej niszy. A przy okazji sprawdzisz jak się czujesz w sytuacji, która wymaga kompromisów i jak pomóc grupie zaangażować się w większy proces.

Przebieg spotkania

Mini wykład – wprowadzenie do tematu

Warsztat / ćwiczenia w grupach

Przedstawienie efektów prac grup / dyskusja na forum

Spotkanie poprowadzi Iwona Gasińska-Mulczyńska.

Twórca i właścicielka firmy Design Thinking Poznań, projektantka, specjalistka budowania wizerunku firm. Buduje strategie komunikacji i designu. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie oraz w pracy w międzynarodowym środowisku. Ukończyła studia na kierunku graphic design na Academy of Art University w San Francisco, ze specjalizacją corporate identity. Wiedzę o biznesie pogłębiała na studiach Executive MBA na Aalto University w Helsinkach. Od 1994 zaangażowana w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce.

Dodaj komentarz

Przejdź do paska narzędzi